Napsugár Étterem Heti Menü

Csütörtök A) Citrusos gyökérkrémleves tortilla chipssel B) Töltött dagadó hagymás törtburgonyával C) Gombás gersli risottó D) Aranygaluska 01. Péntek A) Gombaleves csipetkével B) Sajtkrémmel töltött sertéskaraj rántva rizzsel C) Lencsefőzelék tükörtojással D) Solier krémes Alternatív menü E) Húsleves F) Grillezett vagy rántott csirkemell, rántott sajt, választott körettel (rizs, hasábburgonya)

1. Napsugár étterem heti menu de la semaine
  2. Napsugár étterem heti menu de mariage
  3. Napsugár étterem heti menü szombathely
  4. Napsugár étterem heti menü tervező
  5. Napsugár étterem heti menü gyerekeknek

Napsugár Étterem Heti Menu De La Semaine

Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy napról napra többet, minden igényt kielégítő szolgáltatást nyújtsunk vendégeinknek. A Napsugár Vendéglő az egykor Józsa-kocsmaként ismert vendéglátóhelyen létesült. 1997. Napsugár étterem heti menü szombathely. március 11-én vásároltuk meg az épületet és ugyanazon év áprilisában meg is nyitottuk a vendéglőt. Az Európai Unióhoz való csatlakozást egy nagy átalakítással ünnepeltük, 2003-ben kapta meg az épület a mai külsejét, 2004 májusától pedig már mint melegkonyhás vendéglő működünk. Persze azóta sem tétlenkedünk, hiszen a visszajáró vendégek is tapasztalhatják, hogy mindig "újítunk" valamit. Mára 120 férőhelyet biztosító klimatizált étteremmel és sörözővel állunk vendégeink szolgálatára, tavasztól őszig pedig a rendezvényterasz és a kerthelyiség is üzemel. Elsősorban a magyaros, házias jelleg ű ételeket kínáljuk, de a vendégkörünkhöz igazodva kímélő ételeket és pizzát is kínálunk a hozzánk betérőknek. A vendégek kiszolgálásáról nagy gyakorlattal, több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakemberek, valamint lelkes fiatalok gondoskodnak.

Napsugár Étterem Heti Menu De Mariage

Gazdaságos csomagajánlat! Kattintson a részletekért! KERÉKPÁROSOKNAK Különleges ajánlat kerékpárosoknak! MIÉRT ÉPPEN SZENTGOTTHÁRD? Mert itt van Magyarország egyik legújabb és legszebb élményfürdője. – Mert az Őrségi kirándulások ideális kiindulópontja. – Mert a város mellett fut a kitűnő állapotú európai kerékpárút több szakasza. – Mert a környéken virágzik a lovasturizmus. – Mert tökéletes megálló a Hármashatáron a síparadicsomok felé. Heti menü - Solier Étterem Gödöllő. MIÉRT ÉPPEN AZ ANDANTE? – Mert jópár tájjellegű fogást kínálunk az étlapunkon. – Mert kérésre glutén-mentes alapanyagokból is készítünk ételeket. – Mert a nagyobb családi-baráti társaságokat egyedi kedvezményekkel várjuk. – Mert Szép kártyát is elfogadunk, készpénz helyett bankkártyával is fizethet. AJÁNLATAINK, SPECIALITÁSAINK CSIRKEMELL SALÁTA Csirkemell, trappista sajt, kapros joghurtos öntettel ANDANTE BÉLSZÍN Bélszín kacsamájjal, sült édesburgonyával, gyöngyhagymával és vörösboros mártással CARBONARA Carbonara spagetti parmezánnal CHEF TÁL Csirke Cordon Bleu, fokhagymás tarja, rántott sajt, füstölt csülök, rizs, hasábburgonya, krokett, zöldköret Ez csak egy kis ízelítő, az étlapunkon természetesen számos további fogást kínálunk.

Napsugár Étterem Heti Menü Szombathely

05. Kedd L) Nyírségi gombócleves H) Rántottborda zöldséges rizzsel V) Szilva lekváros derelye S) Isler 04. 06. Szerda L) Legényfogó leves H) Fasírt hagymás törtkrumplival V) Juhtúrós sztrapacska S) Bounty szelet 04. 07. Csütörtök L) Húsleves gazdagon H) Rántott hal majonézes krumplival V) Fejtettbabfőzelék főtt tojással S) Barackos pite 04. 08. Péntek L) Lencsegulyás csipetkével H) Sonkás-sajtos csírkemell kukoricás rizzsel V) Rántott gomba rizzsel és tartárral S) Solier krémes 04. 11. Hétfő L) Zöldbableves H) Sertéspörkölt tarhonyával V) Camambert rántva rizzsel és áfonya szósszal S) Meggyes rétes 04. 12. Kedd L) Bakonyi betyárleves H) Borzas csirkemell burgonyapürével V) Lencsefőzelék főtt tojással S) Mákos guba 04. 13. Napsugár étterem heti menu de mariage. Szerda L) Karfiol leves H) Disznótoros párolt lilakáposztával és főtt krumplival V) Grízes tészta baracklekvárral S) Profiterol 04. 14. Csütörtök L) Húsleves daragaluskával zöldségekkel H) Sajttal töltött rántott csirkemell rizzsel V) Rántott cukkini rizzsel és tartárral S) Rizskoch baracklekvárral 04.

Napsugár Étterem Heti Menü Tervező

"Gyors kiszolgálás, bőséges, finom ételek ( egy adagot ketten ettünk) a halászlé kiváló, ismét nem csalódtunk! ". Ez volt a mú a kiváló személyzet és séf már a múlté, az új tulajdonosok úgy gondoltak, hogy az ízetlen káposztasaláta megteszi, a faggyús barany, a mirelit uborka saláta, nem választhattam köretet, a tányérra csak ra volt dobva egy 1 cm vastag citrom karika, nem azt kaptuk amit kertünk... ideges, zaklatott személyzet... Heti menü – 2022.03.28-04.01. - Andante Étterem Szentgotthárd. 30 éve oda jártunk, de a mai volt az utolsó. MEGVÁLTOZOTT! NEM AJÁNLOM SENKINEK!

Napsugár Étterem Heti Menü Gyerekeknek

Mutass többet

Szállodánk klimatizált, önkiszolgáló jellegű étterme 2022. január 03-tól 2022. március 31-ig minden nap 08:00 – 16:00 között várja a hotel és a fürdő vendégeit egyaránt. A hotel vendégei részére svédasztalos reggelit kínálunk, és itt vehetik igénybe a félpanziós és teljes ellátást is. Kérjük Kedves Vendégeinket, hogy vacsora-rendeléseiket minden nap 16:00-ig leadni szíveskedjenek.